.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ها تیم صنعت ساری را سازنده نقد کنند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت ساری با اشاره به اینکه تیم صنعت ساری در ابتدای راه نیازمند حمایت بیشتر است، اظهار داشت: رسانه ها باید در این برهه تیم فوتبال صنعت ساری را سازنده نقد کنند.

هادی خلردی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه تیم فوتبال صنعت ساری در روزهای پایانی شروع لیگ تشکیل شد به موفقیت بزرگی دست یافت که این نتیجه حاصل تلاش صادقانه مسئولان استانی و شهرستانی است.

مدیرعامل باشگاه صنعت ساری تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت ساری با کادری مجرب و با تجربه با انتخاب بازیکنان با اخلاق و آینده دار البته با تجربه حدود یک ماه به تست گیری و انتخاب بهترینها قدم به اولین میدان گذاشت.

خلردی در مورد استقبال تماشاگران ساروی گفت: تماشاگران ساروی با همت والا و تلاش خستگی ناپذیر خود به موفقیت تیم کمک شایانی کردند و تیم صنعت ساری به این تماشاگران فهیم و با اخلاق تعلق دارد.

وی با بیان اینکه انتقاد سازنده راه گشاست، یادآور شد: انتقاد سازنده برای مدیریت و کادر تیم موثر بوده ولی انتقاد توام با توهین جایز نیست و موجبات تخریب تیم را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری خاطرنشان کرد: حضور هادی ابراهیمی معاون استاندار مازندران باعث دلگرمی اعضاء تیم شده و امید موفقیت را برای مسئولان تیم و بازیکنان و تماشاگران فهیم ساروی که سرمایه های اصلی باشگاه هستند زنده کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مهر 1389
به این آقای خلردی بگید با یک گل بهار نمی یاد.
ضمنا این که ساری شما اگر تو گلوگاه هم این تیم رو می بردید مورد استقبال مردو آنجا هم قرار می گرفت.
کدام نقد تا کنون بی مورد بوده !؟ اینکه هیات رئیسه سیاسی انتخاب شده ؟ اینکه برای بعضی ها تماما جنبه تبلیغاتی داره ؟ و آخر این که در شهر کوران یک چشم پادشاه می شود .......زیرا مازندران نیاز به تیم لیگ برتر دارد چون این رده در حد مازندران اشباه شده است.بطور مثال نساجی ، شموشک ، و چند تای دیگر
.اگر می بینید مردم استقبال می کنند آقای خلردی بقول ما مازندرانی ها : نداشتن پر کل پر کننه آقا جان جان !
من فقط دلم برای صداقت یک نفر می سوزه که متاسفانه اکنون جایز نیست اما مطمئنا پس از مدنی پشت پرده ها با چند شکست رو خواهد شد.
سلام کردن می گویند مستحب است اما پاسخش واجب .زیرا مسئولیت و پست بمانند پوست شیر است .
پاسخ به تلفن دادن زیاد نمی تواند به کلاس ضربه وارد کند.
با تشکر از شمال نیوز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.